Корисна інформація до уроків: 10 клас



Електронний додаток до підручників "Зарубіжна література" 10 клас



ОПОРНО-СМИСЛОВІ КОНСТРУКЦІЇ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ (На цій сторінці розміщено  схеми, що були у вільному доступі в Інтернеті. Використано роботи Л.Сич, І.Ціко, А.Химинець, Г.Дорох)



Золоті сторінки далеких епох
Гомер

 
(Робота Zhanna Klymenko)
На данном изображении может находиться: 9 человек



















Проза й поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму XIX ст. 
Німецький романтизм (презентація)
Е.Т.А.Гофмар "Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер" (буктрейлер)

Е.Т.А.Гофман "Крихітка Цахес" 





На данном изображении может находиться: 4 человека
Олена Горбатенко


Образы чиновников губернского города N

Как понять, что в действительности хотел сказать Николай Гоголь 

М.В.Гоголь "Мертві душі"
Впізнай героя поеми М.В.Гоголя "Мертві душі" (1)
Впізнай героя поеми М.В.Гоголя "Мертві душі" (2)
Впізнай героя поеми М.В.Гоголя "Мертві душі" (6)
Мультфільми Світ Гоголя. Книга-мандрівка.Україна. 4 серія



Біографія Ф.І.Тютчева
Кроссенс "Федір Тютчев"


На данном изображении может находиться: 5 человек
Пам'ять про Ф. Тютчева

1. Портрет автора.
2. Герб родини Тютчевих.
3. Портрет Й.Гете (його твори перекладав Тютчева).
4. Фото Максима Рильського - перекладача поезій Тютчева.
5. Пояс Астероїдів(На честь Федора Тютчева названо астероїд).
6. Микола Бурляєв (актор, що грав Тютчева в біографічному фільмі).
7. Елеонора Петерсон (кохана жінка).
8. Герб міста смерті.
9. Герб міста народження.
Поезія ХІХ століття (творча робота)
Роман XIX ст
Література реалізму
Ментальна карта (робота О.Котової)
На данном изображении может находиться: 3 человека
(Робота Inna Soroka)

На данном изображении может находиться: 1 человек


(Робота Inna Soroka)

На данном изображении может находиться: 1 человек


Ф.Стендаль "Червоне і чорне"

Життя Фредеріка Стендаля

Робоча картка уроку

Композиційні особливості роману










Кроссенс до образу Жульєна Сореля (робота Оксани Гуліди)

На данном изображении может находиться: 14 человек

Г.Флобер "Пані Боварі"
читати on-line


Історія написання роману Флобера












(Робота Галина Кот)
На данном изображении может находиться: 1 человек

Ч.Діккенс "Пригоди Олівера Твіста"
Біографія Ч.Діккенса (презентація)
Музей Чарльза Діккенса в Лондоні

Федір Достоєвський: особливі прикмети

(Робота Татьяна Сологуб)
Нет описания фото.

Картка до уроку 

Роман Достоевского "Преступление и наказание" (гра)

Все про роман "Злочин і кара" (аналіз твору, характеристики героїв)
Викторина по роману Ф.М. Достоевского. Раскольников.
Інфографіка за романом Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара"
Тест за романом Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара"
Добірка QR  кодів для вивчення роману "Злочин і кара"

Анна Каренина. Психологический портрет и ошибки


Чехов як українець. До дня народження Антона Чехова: цікаві факти про те, наскільки письменник любив Україну
Картинки по запросу характерні риси оповідань чехова Людина в футлярі

А.П.Чехов. Коротка біографія (ютуб)
5 фактов об Антоне Павловиче Чехове, которые Вы не знали
До вивчення оповідання А.П.Чехова "Людина в футлярі". Визначте основні риси головного героя оповідання


Читати та слухати он-лайн оповідання "Скрипка Ротшильда"

Картинки по запросу урок Чехов Скрипка Ротшильда



Прочитайте та прокоментуйте вислів античного філософа Сенеки. Як ці слова перегукуються з головною думкою оповідання А. Чехова «Скрипка Ротшильда»?
(«Життя людське цінується не за його тривалістю, а за змістом. Важливо не те, чи довго, а чи правильно ти прожив»)


Чому останні роки свого життя Оскар Уайльд провів у вигнанні ("Если бы мне пришлось заполнять переписной опросник, я бы в графе" возраст "написал" 19 лет ", в графе" профессия "-" гений ", а в графе" недостатки "-" талант ", - так говорил о себе один из самых известных писателей XIX века Оскар Уайльд)

Компьютерный скрайбинг   до роману "Портрет Доріана Грея"
Фільм про Оскара Уайльда
Ілюстрація до роману О.Вайльда "Портрет Доріана Грея" Схарактеризуйте персонаж, який бачите на ілюстрації. Які вчинки знайшли відображення у його зовнішності?

Буктрейлер "Портрет Доріана Грея"

Оскар Уйльд фільм 


(Роботи Людмила Торба)

Нет описания фото.На данном изображении может находиться: текст




На данном изображении может находиться: текст









Кроссенс Інна Сорока
На данном изображении может находиться: 7 человек, люди улыбаются, в помещении



Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Про вплив філософських концепцій на розвиток модернізму (гра)

(Робота Tania Kirichuk )

Нет описания фото.

Про «Модерн» і «Модернізм» (гра)

Течія раннього модернізму - імпресіонізм (гра)


На данном изображении может находиться: 5 человек, текст


На данном изображении может находиться: 6 человек, текст
Кроссенс «Неоромантизм» з поясненням
1.Для ще однієї течії раннього модернізму — неоромантизму — 
характерне прагнення подолати розрив між ідеалом і дійсністю, властивий 
романтизму.
2.Отже, неоромантизм — одна із літературно-мистецьких течій раннього модернізму, для якої характерне змалювання переважно 
неповторної індивідуальності, що протидіє обставинам, часом попри безнадійну ситуацію.
3. Із звичайним романтизмом його ріднить прагнення до ідеального, конфлікт між винятковою особистістю і дійсністю.
4.Головну увагу неоромантики зосереджували на дослідженні внутрішнього світу людини, через який прагнули зазирнути у світ духовний.
5.Вони оспівували мужність, подвиг, романтику пригод,
6.Часто вдавалися до умовних, фантастичних образів і ситуацій.
7.Сюжету неоромантичного твору притаманні напруженість, елементи небезпеки, боротьби, таємничі або надприродні події.
8. Риси неоромантизму простежуються у творчості письменників Джозефа Конрада, Редьярда Кіплінга, Артура Конан Дойла, Етель Ліліан Войнич, Генріка Ібсена, Миколи Гумільова та інших.
9. В українській літературі неоромантизм започаткувала Ольга Кобилянська. Неоромантизм також знайшов своє відображення в творчості Лесі Українки, Олександра Олеся, Миколи Вороного та інших.


На данном изображении может находиться: 4 человека, люди улыбаются, текст
Шарль Бодлер (презентація)
Шарль Бодлер "Квіти зла" (презентація)
Шарль Бодлер (презентація)
На данном изображении может находиться: текст
Нет описания фото.
Нет описания фото.

Нет описания фото.

Нет описания фото.

Нет описания фото.

(Робота Татьяна Сологуб)

Біографія Шарля Бодлера (гра)

(Робота Татьяна Сологуб)

Шарль Бодлер. Збірка "Квіти зла" (google-тест)
Анаграми за творчістю Шарля Бодлера та його віршем "Альбатрос" 
Хмарка слів "Символи у вірші Ш.Бодлера "Альбатрос". Знайдіть образи-символи в творі Ш.Бодлера, назвіть, що вони символізують.
Шарль Бодлер "Альбатрос" Картка для роботи на уроці
Нет описания фото.




















(Робота Людмила Торба)
Нет описания фото.

















Нет описания фото.
Tatiana Gatezh
На данном изображении может находиться: 1 человек
Людмила Торба
Кроссенс до вірша Ш.Бодлера "Альбатрос
1.Рік написання
2.Цикл
3.Тема вірша
4.Ідея
5.Поет
6.Символ Поета
7.Символ Зла
8.Символи життєвих негараздів
9.Символ Долі


 Бодлер_Альбатрос Музика та виконання Лео Ферре

Охарактеризуйте ліричного героя Шарля Бодлера
(Робота Татьяна Сологуб)



Поль Верлен (відео)
Відеоролік П.Верлен "Осіння пісня"
(Роботи Татьяна Сологуб)Нет описания фото.


Нет описания фото.

(Робота Людмила Торба)

На данном изображении может находиться: 4 человека, люди улыбаются, текст

Артюр Рембо. Поль Верлен (glogster)





(Роботи Татьяна Сологуб )
Нет описания фото.   

Моріс Метерлінк "Синій птах" (тест)















Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці 
До вивчення творчості Поля Верлена
Поль Верлен і Артюр Рембо


Драматургія кінця XIX – початку XX ст.

"Нова" драма на рубежі ХІХ - початку ХХ ст. (дошка)

Моріс Метерлінк "Синій птах" (буклет)
Вікторина "Синяя птица"

Сучасна література в юнацькому читанні

Ромен Гарі - письменник, який обманув усіх

 Роман "Повітряні змії" (вікіпедія)


Нет описания фото.
Irina Lebedjuk


Розробки інфографіки до вивчення біографії письменника
  Мо Янь "Геній" (текст)
На данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются
 Орієнтовний варіант дешифрування кроссенса до теми «Мо Янь «Геній», розробленого мною для підручників із зарубіжної літератури (10 клас, стандарт і профіль): 
Пагода є одним із символів Китаю (1). Китай – батьківщина письменника Мо Яня (2), який став лауреатом Нобелівської премії з літератури (3). В його літературній спадщині є оповідання «Геній» (6). У центрі твору – талановитий юнак, якого навчав вчитель на прізвисько Вовк (9). Саме під керівництвом цього вчителя малий геній написав твір на тему «Земля – великий кавун» (8). А згодом на кавуновому полі він розмірковував, як врятувати землю (7) від руйнівної сили землетрусів (4), що часто відбувалися в Китаї (1). Аналогічно цей кроссенс можна розгадати і за хрестом. Квадрат 5 символізує і низку прикінцевих запитань оповідання, і проблеми, які ставить у цьому творі Мо Янь, і допитливість, жагу знань, яку прагне розвинути у своїх односельцях геній. 




На данном изображении может находиться: 1 человек, текст
Irina Lebedjuk















































Повість Йоанни Яґелло «Кава з кардамоном»
(Робота Вікторія Туряниця)



Нет описания фото.


На данном изображении может находиться: текст

Музична тема до роману Йоанни Ягелло "Кава з кардамоном". Фадо (фаду) -доля.

(Робота Алла Мороз) Нет описания фото.
Й. Яґелло. "Кава з кардамоном"
1.Про який твір йдеться мова?
2.Визначте проблематику твору,основний конфілікт.
3.Розкажіть про головну героїню твору. 
4.Який зв'язок між персонажами?



 Аналіз повісті Ніла Ґеймана «Кораліна»

Картинки по запросу аналіз художніх особливостей ревізор



Картинки по запросу аналіз художніх особливостей ревізор



Похожее изображение


Тест за змістом повісті "Алхімік"П.Коельо

На данном изображении может находиться: 1 человек
Irina Lebedjuk

Інтерактивний плакат Пауло Коельо "Алхімік"

Постмодерністський образ Сантьяґо — літературний колаж. Поясніть, чому поруч із «Алхіміком» опинилися саме ці твори?




«Сюжетна» парабола роману П.Коельйо «Алхімік»





Роман Рэя Брэдбери представляет мир, в котором книги запрещены, а хранение, не говоря уже о том, чтобы их читать, запрещено. Главный герой, Монтег, является пожарным, ответственным за уничтожение того, что осталось. История поднимает вопрос: как вы можете сохранить свой разум в обществе, где свободная воля, самовыражение и любопытство находятся под огнем? Изуль Гиллеспи исследует, что делает роман-антиутопию классикой.








Нет описания фото.


http://kosen1.blogspot.com/p/blog-page_9.html Блог Косенок












Комментариев нет:

Отправить комментарий