Моє портфоліо


Тема досвіду «Впровадження здоров'язберігаючих технологій на уроках російської мови та світової літератури»


Стислий опис
Розглянуто особливості впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі, наразі на уроках російської мови та світової літератури. Встановлено, що однією з причин погіршення здоров'я школярів є неправильна організація учителем навчально-виховного процесу. Зазначається, що одним з головних завдань педагогічного процесу є активне використання різних технологій оздоровчого характеру та створення сприятливого психологічного тла для їх впровадження. Представлено педагогічний досвід використання оздоровчих технологій на уроках російської мови та світової літератури.


Тема досвіду "Інновації у впровадженні другої іноземної мови в навчальних закладах (досвід роботи учителів гімназії)" 

Особливе  місце  в  процесі  підготовки  майбутнього  покоління,  здатного  до  співпраці  як  у європейському,  так  і  у  світовому  суспільстві,  займають  іноземні  мови (далі - ІМ).  Саме  володіння ІМ дає можливість здійснювати спілкування в усіх сферах життя з представниками інших країн, вести діалог культур. Усвідомлення значення опанування іноземних мов жителями Європи спричинило виокремлення в діяльності  Єврокомісії такого напрямку, як  Language Learning Policies (політика у сфері навчання іноземних мов). Мета цієї політики полягає у збереженні мов європейських країн та сприянні оволодіння громадянами  ІМ. Необхідно зазначити, що 2002 року Європейська рада визначила довгострокову мету – аби кожен учень у країнах ЄС вже у молодших класах школи мав можливість вивчати дві ІМ.
Сьогодні Європейський союз – Батьківщина більше ніж 450 мільйонів людей з різними етнічними, культурними та мовними особливостями. Мовний зразок європейських країн є комплексним, вони сформувалися під впливом історії, географічних факторів та мобільності людей. На сьогоднішній день в Європейському союзі визнаними є 23 офіційні мови, приблизно 60 інших регіональних та нерегіональних мов використовуються на його географічному просторі.
Якщо розмовляти двома іноземними серед молоді стає нормою, то старше покоління поки демонструє гірші знання. Загалом серед жителів ЄС віком між 25 і 64 роками менш ніж кожен третій (28 відсотків) знає дві і більше мов. Лідерами є Словенія (72%), Словаччина, Фінляндія і Швеція (68%), а також Литва (66%), Естонія та Латвія (55%).
Англійська мова – найбільш поширена мова Європейського союзу. Вона – рідна мова 16% мешканців Європи, наступні 31% посідають знання, достатні для спілкування. Німецька мова – рідна мова 24% жителів ЄС і вживається як іноземна мова 8% жителів ЄС. Французька мова використовується 28% населення, для більшої половини з них вона є рідною. Італійська мова займає 4 місце, з таким же числом носіїв мови, як і французька, але з меншою кількістю осіб, для яких вона не є рідною. 15% населення ЄС розмовляють іспанською мовою (11% - як рідною мовою, 4% - як ІМ).
Половина Європи вже багатомовна, і про це свідчать такий факт: 45% європейських жителів можуть брати участь у розмові на мові, яка не є їхньою рідною. Разом з рідною мовою, 3 з 4 осіб в Голландії, Данії (77%) та Швеції (75%) розмовляють достатньо добре англійською мовою і можуть вести розмову на ній. Більшість жителів Люксембургу (86%) можуть розмовляти французькою мовою. В Бельгії – 38% населення. В обох країнах французька мова – одна з офіційних мов.



Комментариев нет:

Отправить комментарий