Корисна інформація до уроків: 5 клас


О.Уайльд "Хлопчик - зірка" (хмаринки слів 1 та 2)




Нет описания фото.
Галя Голіней


Інтелект-карта для систематизації знань у 5 класі за темою "Казки народів світу"
Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Дитячі письменники, які змінили світ


Марк Твен (пазли)
Марк Твен "Пригоди Тома Сойєра" (біографія письменника, буктрейлер, кінострічки, завдання до повісті та інше)

Льюїс Керрол "Аліса в Країні Див"

Інтерактивний плакат "Аліса в країні див"
"Аліса в країні див" (дошка)
Гра «Золотий ключик»
На ключиках написані цифри, що відповідають літерам в алфавіті. На кольорових аркушах – слова. Треба добрати ключики, щоб скласти слова.
  • 15, 19, 21, 19, 16, 7, 3, 1 (королева);
  • 20, 19, 21, 19, 22, 33 (порося);
  • 15, 21, 19, 15, 7, 23 (крокет);
  • 4, 21, 11, 25, 19, 18 (грифон).
На данном изображении может находиться: текст
(Робота Леся Сич)

Роальд Дал (презентація)

Pollianna (пазл)
Презентація

Елеанор Портер "Полліанна" (thinglink)


Шмітт Оскар і Рожева Пані (презентація)

Нет описания фото.
На данном изображении может находиться: текст

Автоматический альтернативный текст отсутствует.
Автоматический альтернативный текст отсутствует.

На данном изображении может находиться: 1 человек

На данном изображении может находиться: 4 человека, текст

На данном изображении может находиться: 3 человека
Автоматический альтернативный текст отсутствует.
На данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются
На данном изображении может находиться: 1 человек

На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: 8 человек, люди улыбаются
Pollianna (пазл)
Презентація
Презентація

Елеанор Портер "Полліанна" (thinglink)


Хмарки слів до теми "Ідея радості життя у творі Елеонор Портер "Полліанна".
"Гра врадість - це коли в будь-якій ситуації треба знайти щось таке, з чого можна порадіти".

«Життю не можна навчитися – треба просто жити»"

Нет описания фото.На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: рисунок
Сьогодні урок за романом Елеанор Портер "Полліанна" розпочали з читання розділу "Призми" (одного з ключових у книзі, на мою думку).
"Розкішна, але безрадісна спальня перетворилася на казку. Усюди витанцьовували різнобарвні промінці – червоні й зелені, фіолетові й помаранчеві, золотаві й сині. Вони миготіли на підлозі, стінах, меблях і навіть на ліжку.
– О!!! Як же гарно! – загукала Полліанна і раптом засміялася: – Гадаю, сонце намагається пограти з нами у гру! Вам так не здається? – запитала дівчинка, зовсім забувши, що містер Пендлтон не розуміє, про що вона говорить. – Якби ж у мене було багато таких кришталевих підвісок! Я б із радістю дала трохи тітоньці Поллі, місіс Сноу та іншим! Які б вони були раді! А тітонька Поллі, може, і дверима разочок би грюкнула, як гадаєте?...
...На мить у кімнаті запала тиша. А тоді з ліжка почувся здавлений голос:
– Можливо, та мені здається, що найкраща із усіх призм – це ти сама, Полліанно.
– Справді? Але ж від мене не відбиваються гарненькі червоні, зелені і фіолетові промінці, коли на мене світить сонце, містере Пендлтон!
– Хіба ні? – усміхнувся хворий. А Полліанна ніяк не могла зрозуміти, чому в його очах стоять сльози.
– Ні, – відповіла дівчинка, а за мить засмучено додала: – Боюся, містере Пендлтон, сонце не дає мені нічого, окрім ластовиння. Тітонька Поллі каже, що мені не можна довго бути на сонці, бо його стане ще більше!
Чоловік знову засміявся, але сміх прозвучав, як ридання".
На моє запитання, які почуття викликає цей розділ, мій учень-п'ятикласник відповів: "Хочеться плакати..." 


(Робота Ольга Петрик)
Намалюйте словесний портрет Полліанни, 
користуючись хмаркою

Дайте характеристику Полліанні, підтверджуючи риси характеру, запропоновані в хмарці



(Робота Olena Zaliznitska )
На данном изображении может находиться: 1 человек

Шмітт Оскар і Рожева Пані (презентація)




Астрід Лінгрен
На данном изображении может находиться: один или несколько человек и птица



На данном изображении может находиться: текст
На данном изображении может находиться: один или несколько человек и текст

На данном изображении может находиться: 1 человек, текст
На данном изображении может находиться: текст


Нет описания фото.На данном изображении может находиться: текст

На данном изображении может находиться: один или несколько человекНет описания фото.


(Робота Леся Сич)
На данном изображении может находиться: текст


На данном изображении может находиться: 1 человек, улыбается, текст


На данном изображении может находиться: 1 человек, улыбается, текст



Нет описания фото.


Нет описания фото.

Нет описания фото.

На данном изображении может находиться: текст

Використайте хмарку слів і сформулюйте головну думку, яку прагнув донести до читачів Роальд Дал у творі « Чарлі і шоколадна фабрика»
( Найголовніше для людини в житті - це мати чудову родину, членів якої об'єднують любов, повага та розуміння)
Нет описания фото.

На данном изображении может находиться: 2 человека  ÐÐ° данном изображении может находиться: 2 человека ÐÐ° данном изображении может находиться: 2 человека

Хмарка слів для характеристики образу Суботика(Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»)

Нет описания фото.



На данном изображении может находиться: 14 человек, люди улыбаются, ребенок


На данном изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются





Комментариев нет:

Отправить комментарий